12/10/2017

De EnviroChemie groep bouwt haar servicenetwerk in Duitsland sterk uit

De EnviroChemie groep breidt haar serviceaanbod voor het bedrijven van water-technische installaties in de industrie verder uit. „Daarom ondersteunen wij ook de uitbreiding van het servicenetwerk van onze dochteronderneming EnviroFALK en wij verheugen ons dat we met de overname van twee water-technische ondernemingen nu Duitslandwijd nieuwe servicepunten hebben kunnen binnenhalen“, verklaart Dr. Jörg Krause, aanspreekpunt van de directie van EnviroChemie.

EnviroFALK GmbH, expert op het gebied van waterbehandelingstechnologie, met haar hoofdvestiging in Westerburg in het Westerwald, nam in september de verkoop- en service standplaats in München van Evoqua over. Alexandra Stegmeier is als vestigingsleider verantwoordelijk voor de leiding en organisatie van de nieuw ontstane EnviroFALK vestiging Bayern.

Tevens neemt EnviroFALK de aandelen van AW Abwasser-Wasser-Technik GmbH in Hamburg over. Als gevolg van deze overname zal het bedrijf zijn werkzaamheden voortzetten onder de naam EnviroFALK GmbH vestiging Nord. Jan Willers blijft directeur. Daarbij is hij aanspreekpersoon voor de verkoop- en service van oplossingsconcepten voor het bereiden van proceswater, en ultrapuurwater voor de industrie, laboratoria en farmaceutische techniek.

Peter Leyendecker, directeur EnviroFALK: „Wij zijn zeer blij met het vertrouwen van de heer Arno Willers, om de opvolging van zijn bedrijf , AW Abwasser-Wasser-Technik, in onze handen te geven. Onze klanten profiteren van de kennis, de overtuigende adviezen, de goede waterbereidingsinstallaties en de omvangrijke servicecapaciteit van Jan Willers, en zijn competente team,.“

Voor de deel- en compleet-ontzouting van water biedt de EnviroFALK vestiging Nord de regeneratie van ionenwisselaarpatronen aan. De service bevat het ophalen en het leveren van aal mogelijke patroonfabrikaten. De regeneratie van de ionenwisselaarharsen wordt in het eigen regeneratiestation in Hamburg uitgevoerd.